Wednesday, May 8, 2013

შეფასების სქემა




შეფასების კომპონენტები
3-4 ქულა
5-6 ქულა
7-8 ქულა
9-10 ქულა
განმარტავს ადამიანური ღირსების არსს
ესმის თემა,მაგრამ მსჯელობს გაუგებრად
არ არის შესაბამისობა თემასთან,თუმცა მსჯელობა შეუძლია
დარღვეული აქვს ლოგიკური თანმიმდევრობა,თუმცა პასუხობს თემას
სრულად აყალიბებს თემის ძირითად საკითხს
მსჯელობს თავისუფალი პიროვნების აქტიური მოქალაქეობისათვის აუცილებელ პირობებზე საზოგადოებაში

გააზრებული აქვს საკითხი,თუმცა მსჯელობა გაუგებარია
არ არის შესაბამისობა თემასთან,თუმცა მსჯელობა გასაგებია
მსჯელობს კარგად,მაგრამ აკლია არგუმენტები
მსჯელობა სრულყოფილია დასაბუთებული არგუმენტების გამოყენებით
კვლევა
კვლევა არაეფექტურადაა დაგეგმილი,გამოყენებული წყაროები არ არის სანდო.
კვლევა სათანადოდ არ არის დაგეგმილი,ანალიზი ზედაპირულია
კვლევა დაგეგმილია,შეზღუდული რაოდენობის წყაროებია გამოყენებული,ანალიზი მისაღებია
კვლევა არის დაგეგმილი,გამოყენებულია არაერთი წყარო,ანალიზი სიღრმისეულია
პრეზენტაცია
სუსტად პასუხობს თემას და აუდიტორიასთან კავშირიც უჭირს
პასუხობს თემას,მაგრამ მისი აუდიტორიისათვის წარდგენა უჭირს
არ არის სათანადოდ სრულყოფილი პრეზენტაცია,თუმცა აუდიტორიასთან კომუნიკაცია არ უჭირს
აქვს სრულყოფილი პრეზენტაცია და მისი წარმოჩენაც არ უჭირს
კომუნიკაბელურობა
ესმის თემა,მაგრამ საუბრობს არადამაჯერებლად და გაუგებრად
გააზრებული აქვს თა თანმიმდევრულობა.ზოგი გადასვლა იდეებს შორის არის მარტივი,ზოგი გაუგებარი
საკითხი პასუხობს თემას,მაგრამ აუდიტორიასთან  სათანადო ურთიერთობა უჭირს
საუბრობს თავისუფლად და აუდიტორიასაც რთავს საუბარში
კრიტიკული აზროვნება
უჭირს საკუთარი აზრის გამოხატვა
არ ჩანს ლოგიკური თანმიმდევრობის დაცვა
გამოხატავს საკუთარ აზრს,მაგრამ ვერ მოჰყავს არგუმენტები
ღიად გამოხატავს საკუთარ აზრს და დამაჯერებელი არგუმენტებიც მოჰყავს

No comments:

Post a Comment