შეფასების კომპონენტები
|
3-4 ქულა
|
5-6 ქულა
|
7-8 ქულა
|
9-10 ქულა
|
განმარტავს ადამიანური ღირსების არსს
|
ესმის თემა,მაგრამ მსჯელობს გაუგებრად
|
არ არის შესაბამისობა თემასთან,თუმცა მსჯელობა
შეუძლია
|
დარღვეული აქვს ლოგიკური თანმიმდევრობა,თუმცა
პასუხობს თემას
|
სრულად აყალიბებს თემის ძირითად საკითხს
|
მსჯელობს
თავისუფალი პიროვნების აქტიური მოქალაქეობისათვის აუცილებელ პირობებზე
საზოგადოებაში
|
გააზრებული აქვს საკითხი,თუმცა მსჯელობა გაუგებარია
|
არ არის შესაბამისობა თემასთან,თუმცა მსჯელობა
გასაგებია
|
მსჯელობს კარგად,მაგრამ აკლია არგუმენტები
|
მსჯელობა სრულყოფილია დასაბუთებული არგუმენტების
გამოყენებით
|
კვლევა
|
კვლევა არაეფექტურადაა
დაგეგმილი,გამოყენებული წყაროები არ არის სანდო.
|
კვლევა სათანადოდ არ არის დაგეგმილი,ანალიზი
ზედაპირულია
|
კვლევა დაგეგმილია,შეზღუდული რაოდენობის წყაროებია
გამოყენებული,ანალიზი მისაღებია
|
კვლევა არის დაგეგმილი,გამოყენებულია არაერთი
წყარო,ანალიზი სიღრმისეულია
|
პრეზენტაცია
|
სუსტად პასუხობს თემას და აუდიტორიასთან კავშირიც
უჭირს
|
პასუხობს თემას,მაგრამ მისი აუდიტორიისათვის
წარდგენა უჭირს
|
არ არის სათანადოდ სრულყოფილი პრეზენტაცია,თუმცა
აუდიტორიასთან კომუნიკაცია არ უჭირს
|
აქვს სრულყოფილი პრეზენტაცია და მისი წარმოჩენაც
არ უჭირს
|
კომუნიკაბელურობა
|
ესმის თემა,მაგრამ საუბრობს არადამაჯერებლად
და გაუგებრად
|
გააზრებული აქვს თა თანმიმდევრულობა.ზოგი
გადასვლა იდეებს შორის არის მარტივი,ზოგი გაუგებარი
|
საკითხი პასუხობს თემას,მაგრამ აუდიტორიასთან სათანადო ურთიერთობა უჭირს
|
საუბრობს თავისუფლად და აუდიტორიასაც რთავს
საუბარში
|
კრიტიკული აზროვნება
|
უჭირს საკუთარი აზრის გამოხატვა
|
არ ჩანს ლოგიკური თანმიმდევრობის დაცვა
|
გამოხატავს საკუთარ აზრს,მაგრამ ვერ მოჰყავს
არგუმენტები
|
ღიად გამოხატავს საკუთარ აზრს და დამაჯერებელი
არგუმენტებიც მოჰყავს
|
Wednesday, May 8, 2013
შეფასების სქემა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment